суботу, 28 лютого 2015 р.

Юні словесники Донеччини взяли участь в олімпіаді з російської мови та літератури

Он твёрд и гибок, нежен и силён,
Он ‒ соловей на ветке бересклета,
Он ‒ сталь и пепел, колокол и лён,
Загадка тьмы и откровенье света,‒
   такими словами М. Дудіна 28 лютого 2015 року відкрився ІІІ (обласний) етап Всеукраїнської олімпіади з російської мови та літератури на базі ЗОШ І-ІІІ ступенів № 8 м. Краматорська.
На урочистому відкритті олімпіади до учасників, їх учителів і батьків зі словами підтримки та побажаннями успіху звернулися  завідувач відділу гуманітарної освіти Донецького обласного інституту післядипломної освіти Гарна Світлана Юріївна та методист міського методичного кабінету Краматорського управління освіти Кравцова Лариса Федорівна.
Присутніх привітав неодноразовий переможець міжнародних, всеукраїнських та обласних конкурсів учнівської творчості – учень ЗОШ № 8 Микита Гранкін:
Мой друг, хочу я от души сказать,
Что можно многого еще желать,
Но главное – не отступай, борись,
Ты совершенствуйся, расти, крепись!
   Його однокласниця, переможниця обласних творчих конкурсів, фіналістка Міжнародного відеоконкурсу «Читаємо М. Лермонтова» Долбенська Аліна, нагороджена Гран-прі Міжрегіонального конкурсу ораторської майстерності «Всех долговечней царственное слово» (м. Запоріжжя), побажала учасникам відшліфувати свою майстерність у володінні словом, одержати перемогу не тільки в олімпіаді, а насамперед, над собою.
Від щирого серця й дуже зворушливо Дар'я Шинкаренко, Олена Скрипник, Альбіна Гришина заспівали гімн обласної олімпіади. А ведучі Смирнова Наталія та Мирний Дмитро створили урочисту й водночас теплу атмосферу, яка додала кожному учасникові віри у власні сили та укріпила бажання перемогти.
   Цього року в  олімпіаді взяли участь 45 учнів  9-11 класів із  міст Дзержинська, Добропілля, Дружківки, Костянтинівки, Краматорська, Красноармійська, Красного Лиману, Маріуполя, а також Волноваського, Великоновосілківського,  Костянтинівського, Мар’їнського районів. Учні виконували тест, різнорівневі завдання з лексикології, граматики, синтаксису, теорії літератури; ідейно-художній аналіз прозових та поетичних текстів, складали власні висловлювання на одну з запропонованих тем. Складність викликали завдання з лексикології (етимології) ‒ на визначення складу слів, з'ясування  лексичного значення архаїзмів; тропи, художні фігури, розмір віршів, жанри літературних творів та значення художніх деталей у тексті. У творах учнів, в основному логічно, послідовно, аргументовано розкрито теми, але не завжди наведено достатньо прикладів із текстів художніх творів, інколи невдало співставлялися різнопланові твори. Слід працювати над збагаченням мовлення школярів, розвивати його образність, метафоричність, працювати над точністю.
   Упевнені, що праця і терпіння все перемагають, адже без праці нічого не здобудеш, а успіх у праці неможливий без терпіння. Отже, прямуймо до перемог, відшліфовуймо свою майстерність у володінні словом!       
Фоторепортаж

Немає коментарів:

Дописати коментар