середа, 28 жовтня 2015 р.

Педагогічні читання «Сучасні підходи щодо формування готовності дитини до навчання у школі»

Шановні колеги!
Сьогодні ми розпочинаємо педагогічні читання з теми «Сучасні підходи щодо формування готовності дитини до навчання у школі». Ця тема є край важливою, адже кінцевий результат дошкільної освіти – підготовлена до навчання у школі дитина. У кожному дошкільному закладі Донеччини проводиться робота в цьому напрямі й є чим поділитися з колегами.
Мета педагогічних читань – поділитися педагогічним досвідом, визначити нові шляхи підготовки дітей до школи в умовах ДНЗ, познайомити з інноваціями в цій галузі, окреслити власні перспективи та надати педагогам області практичну допомогу.
Просимо вас ознайомитися з матеріалами, уважно їх вивчити, представити надбання педагогів регіону у своїх дошкільних закладах, обговорити результати й перспективи на педагогічних та методичних радах і залишити свої коментарі. Буде визначатися активність міст та районів. Свої відгуки, коментарі, побажання просимо надсилати до 30.11.2015. За результатами педагогічних читань буде складено методичні рекомендації та випущено методичний збірник.
Дякуємо всім, хто прийняв участь у педагогічних читаннях!
Відділ дошкільної освіти Донецького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.



Матеріали учасників

38 коментарів:

  1. Дякуємо всім, хто поділився своїм педагогічним досвідом. Дуже змістовний та корисний матеріал, який допопоже систематизувати роботу щодо підготовки дітей до школи. ДНЗ №3 м. Слов’нськ.

    ВідповістиВидалити
  2. Творча група вихователів ДНЗ №4 "Квітонька" м. Слов'янськ дякує педагогам регіону за змістовний матеріал, який допоможе підготувати дитину до безболісної адаптації при переході на початкову ланку освіти.

    ВідповістиВидалити
  3. Матеріал, поедставлений на педагогічних читаннях дуже різноманітний. Стане нам в нагоді для пошуку нових ефективних форм методичної роботи,впровадження нових методик, для активізації діяльності педагогів навчальних закладів щодо підготовки дітей до навчання в школі. Вважаємо доцільним випуск методичної збірки з матеріалами, які можливо доповнити практичними наробками з досвіду роботи педагогів області.

    ВідповістиВидалити
  4. Дякую всім, педагогам регіону за цікавий матеріал з різноманітними формами роботи з батьками та формами роботи організатора навчального процесу де забезпечується психологічна комфортність дитини . З повагою ДНЗ "Ракета" Мирненської сільської ради Слов'янського району

    ВідповістиВидалити
  5. Зважаючи на сучасні зміни в освіті, які вимагають принципового оновлення її сутності, наш педколектив надав перевагу матеріалам добропільских колег щодо впровадження Педагогіки емпауерменту в освітню роботу з 5-ти річними дітьми. Ми вважаємо, що ця педагогіка емпауерменту є співзвучною з прогресивними освітніми системами Є.Шулешка та Н.Гавриш. Вона передбачає істинний інтерес і повагу до особистості дитини. Тому педагоги КДНЗ №11 налаштовані на запровадження педагогіки мотивації та дій у практику своєї роботи.
    Дякуємо за цікаву та лаконічну подачу матеріалів наших добропільских колег. З повагою, педагоги КДНЗ №11 "Чебурашка" міста Красноармійська.

    ВідповістиВидалити
  6. Дуже дякуємо за цікавий і корисний матеріал, який стане у нагоді в роботі вихователів, з метою адаптації дітей до переходу в початкову школу. З повагою колектив ДНЗ "Сонечко" с. Прелестне, Слов'янського району.

    ВідповістиВидалити
  7. Вихователь Пхайко Г. М. Ясинуватський район9 листопада 2015 р. о 08:05

    Дякую всьому педколективу за викладенну дуже корисну інформацію. У наш час в психологічній науці важливе місце посідає проблема підготовки дитини до школи. Під готовністю до шкільного навчання розуміється необхідний і достатній рівень психічного розвитку дитини для засвоєння шкільної навчальної програми в умовах навчання в колективі однолітків. Дійсно, психологічна готовність дитини до шкільного навчання − це один із важливих підсумків психічного розвитку особистості в період дошкільного дитинства. Сьогодні вважається загальноприйнятим, що готовність до навчання потребує комплексного психологічного вивчення. Вихователь дитячого садка «Зірочка» смт. Желанне – Пхайко Ганна Миколаївна.

    ВідповістиВидалити
  8. Завідувач Білобрид Г.В. Слов`янський район 10 листопада 2015 року 10.53 Дякую всім педагогам регіону за надану дуже корисну і змістовну інформацію по питанню успішного впровадження новітніх, особистісно – зорієнтованих педагогічних технологій у підготовці дитини до школи. Проблеми гармонізації психічного та психологічного розвитку дошкільника дуже вдало, на мій погляд, розкрили педагоги міста Дзержинськ. Підтримую колег з міста Артемівськ, які наголосили на вихованні у дошкільника вольових якостей при переходному періоді. Дуже важливо, що педагогам усього регіону вдалося привернути увагу до оцінки дитинства як найважливішого періоду психологічного розвитку людини.
    завідувач ДНЗ "Сонечко" села Андріївка Слов`янського району - Білобрид Галина Володимирівна.

    ВідповістиВидалити
  9. Велика подяка всім колегам, що поділилися досвідом роботи з питань підготовки дітей до школи. Запропонований колегами матеріал дуже цікавий та різноманітний. Спасибі колегам із Артемівська за матеріал "Розвивальні заняття як простір розвитку пізнавальної активності майбутнього школяра". Дуже цікавий та новий для нас матеріал "Педагогіка емпауерменту"колег із Добропілля. З повагою педагоги Черкаського ДНЗ Слов'янського району.

    ВідповістиВидалити
  10. Заслуговують уваги усі ідеї педагогів нашого регіону, розуміння важливості створення умов для забезпечення тісної взаємодії між ДНЗ та ЗОШ, використання цікавих форм роботи співпраці, адже від цього залежить результативність вирішення проблеми підготовки дітей до школи. Педагоги м.Красноармійськ теж поділилися своїми напрацюваннями з даної проблеми. Творчі знахідки педагогів-дошкільників презентуються на щорічній науково-практичній конференції з питань наступності , семінарах, майстер-класах, зустрічах обласного та міського рівнів.
    Підтримуємо творчий підхід педагогів науково-методичного центру м.Маріуполя, щодо створення перспективної моделі єдиного освітнього простору в рамках "ДНЗ-школа-батьки", з метою забезпечення умов безперервної освіти.та планування роботи усіх учасників навчально-виховного процесу на усіх рівнях, з використанням сучасних форм і методів роботи, які забезпечують формування дошкільної зрілості дітей та їх безболісну адаптацію до навчання у школі.
    З повагою педагогічний колектив КДНЗ №6 "Сонечко" м.Красноармійськ, вихователь-методист Глухонець Т.М.

    ВідповістиВидалити
  11. Дякуємо колегам за корисний та цікавий матеріал. Розуміємо, як важливо забезпечити професійну системну роботу з питань наступності у роботі школи та ДНЗ. Цікавий матеріал щодо формування фонематичного слуху у першокласників Ярош А.В.
    З повагою педколектив ЗОШ № 6 м. Красноармійськ.

    ВідповістиВидалити
  12. Нашу увагу приваернув досвід роботи музичного керівника ДНЗ №8 "Ластівка" міста Красноармійська Резванової А.О. "Музыкально-розвивающие игры как средство формирования психологической готовности детей к школьному обучению".
    Педагоги нашого дитячого садка №11 №Чебурашка", що в місті Красноармійську, поглиблено працюють над розвитком асоціативного мислення. Застосовуємо різноманітні ейдетичні підходи та засоби, включаючи музичні. запропоновані для педчитань матеріали є співзвучними з нашою системою роботи і грунтовно розкривають дидактичну цінність музичних ігор для розвитку розумових дій (порівняння, зіставляння, узагальнення, аналізу та синтезу), а також на розвиток уваги, пам`яті. Плануємо систематизоване застосування усього спектру музичних розвиваючих ігор для прискорення процесу запам`ятовування, активізації уваги та мислення, збагачення емоційної сфери - формування психологічної готовності дітей до шкільного навчання.
    З повагою, педколектив ДНЗ №11 міста Красноармійська

    ВідповістиВидалити
  13. Доброго дня, колеги! Познайомилась з усіма представлиними матеріалами. Зацікавили досвди методистів м. Добропілля та м. Словянська. Планую інтегрувати до нашої системи роботи елементи емпауермент пелагогіки добропілля. Сподіваюсь на відмінні результати та покращення процесу адаптації дошкільників до школи. Дякую за цікаві матеріли.
    З повагою, методист ДНЗ№32, м. Маріуполь

    ВідповістиВидалити
  14. Дякую за цікавий і корисний матеріал. Зважаючи на сучасні зміни в сфері освіти, відбувається еволюція змісту, форм і методів навчання, яка спонукає до розробок і впровадження нових освітніх технологій. Тому данні розробки станут мені в нагоді для впровадження нових методик щодо підготовки дітей до навчання в школі. Вихователь Черкасского ДНЗ "Дюймовочка"

    ВідповістиВидалити
  15. Добрий день, шановні колеги! Дякую всім за змістовний та корисний матеріал, який обов`язково стане у нагоді педагогічним працівникам щодо формування сучасних підходів готовності дитини до навчання в школі. Викладена інформація корисна педагогам в роботі з батьками по підготовці дітей до школи, а саме анкетування, рекомендації, психологічні тести, моніторінги тощо.
    З повагою вихователь ДНЗ №7 "Аленький цветочек" смт.Очеретине Ясинуватського району Синько І.М.

    ВідповістиВидалити
  16. Доброго дня, шановні колеги! Від імені всього педагогічного колективу ДНЗ №7 "Аленький цветочек" смт.Очеретине Ясинуватського району висловлюю велику подяку колегам, які розмістили таку цікаву, корисну і змістовну інформацію. Сьогодні ми живемо у XXI столітті, яке пред’являє дуже високі вимоги до організації виховання і навчання, що змушує педагогів шукати нові, більш ефективні психолого-педагогічні підходи, націлені на приведення методів навчання у відповідність з вимогами життя. З цієї точки зору проблема готовності дошкільників до навчання в школі набуває особливо важливого значення. Гортаючи сторінки цього педагогічного читання можна знайти все необхідне щодо підготовки дітей до навчання у школі. Особливу увагу привернув досвід роботи вчителя- логопеда Махової В.В. (ДНЗ №1 м.Красний Лиман). ЇЇ матеріал був новим для нас.
    Як висновок, хочеться додати, що там , де вихователі і вчителі знаходять спільну мову , вироблений єдиний погляд виховання і розвиток дитини, володіють найголовнішою технологією у світі — технологією Божої любові до дитини, там і виростуть добрі зерна майбутнього . Немає у нас нічого дорожчого за дітей і немає більш важливої справи на Землі , ніж виростити Людину — здорову, розумну, добру і щасливу.
    З повагою вихователь- методист ДНЗ №7 "Аленький цветочек" смт.Очеретине Ясинуватського району Толстая О.Ю.

    ВідповістиВидалити
  17. Добрий день шановні колеги! Ознайомившись з досвідом роботи дошкільних навчальних закладів області щодо підготовки дитини до школи, хочеться приєднатися до думки колег з ДНЗ № 43 "Ромашка" Слав,янської міської ради та до ДНЗ м. Добропілля. Ми згодні з ними, що підготовка дитини до школи це не тільки навчити її читати, писати, рахувати, як вважають це батьки, а головне це навчити дитину спілкуватися, аналізувати, порівнювати тощо.
    Дуже сподобався досвід роботи з батьками ДНЗ № 43 "Ромашка", їх форма роботи - дитячо-батьківський клуб "Першокласник". В цьому клубі робота ведеться з використанням різноманітних форм огранізації: практикуми, тренінги, пізнавально-ігрові вікторини тощо. В своїй подальшій роботі будемо намагатися використовувати цей досвід.
    З повагою завідувач ДНЗ № 14 "Івушка" с.Первомайське, Ясинуватського району Гасанова Д.А.

    ВідповістиВидалити
  18. Вважаю дуже дієвою роботу Маріупольського науково – методичного центру з проведення спільних заходів для вихователів та вчителів початкових класів з проблеми забезпечення спрямованості на наступність освітніх ліній дошкільної та початкової ланок освіти.
    Зацікавив матеріал Артемівського району методиста ДНЗ №2 «Світлячок» - Максименко Ірини Вікторівни. Згідна з автором , що комп’ютерні технології - невід'ємна частина цілісного освітнього процесу, яка значно підвищує його ефективність. А рівень комп'ютеризації разом з кадровим та методичним забезпеченням навчального процесу є вирішальним показником оцінювання дієздатності не тільки школи, а й дошкільного закладу на сучасному етапі.
    З повагою, ДНЗ №149 "Сонечко", вихователь- методист Гладка Т.О.,м.Маріуполь.

    ВідповістиВидалити
  19. Хочемо виразити слова подяки,за корисний матеріал, який стане у нагоді педагогічним працівникам.Найбільше зацікавив досвід методистів м.Краматорськ,щодо формування складових компонентів шкільної зрілості дошкільників.
    З повагою ДНЗ "Берізка" с.Хрестище,Слов'янського району.

    ВідповістиВидалити
  20. Для нашого ДНЗ №23 "Чебурашка" м.Дружківки, Донецької обл. дуже цікавою виявилась стаття «Формування соціальної впевненості у старших дошкільників, як умова успішної адаптації до школи» (Худих Людмила Петрівна, пр. психолог ДНЗ №4 «Сонечко», м. Дружківка, Донецька обл.). Ми також невпинно працюємо над соціальною впевненістю. В статті дуже добре були розкриті завдання ДНЗ для кращої соціалізації старших дошкільників в школі, також був досить великий перелік ігор (з деякими ми були не знайомі, тож внесли їх в свій перелік ігротеки). Від себе можна додати, що в дитини, готової до школи, повинно спостерігатись бажання спілкуватись з своїми однолітками. Вона повинна вміти встановлювати взаємовідносини з іншими дітьми та дорослими. Як показує наша практика, взаємовідносини дитини з оточуючими є дзеркалом тих відношень, що панують у дитини в сім’ї, бо саме з батьків дитина бере приклад. Тому, окрім роботи з спрямованої на соціалізацію дитини, ми проводимо доволі велику роботу з батьками. Для батьків проводяться консультації, семінари, лекції, роздаються листівки з порадами, проходять тренінги на яких батьки можуть відпрацювати здобуті знання, також ми проводимо круглі столи та запрошуємо вчителів молодших класів, для розуміння батьками соціальної готовності до школи їх дітей, та допомозі їм в цьому.
    Нашою основною метою в соціалізації дітей є:
     Навчити дитину легко долучатись до компанії граючих дітей
     Вміти вислуховувати чужу думку не перебиваючи
     Навчити дітей дотримуватись черги, в ситуації, коли це потрібно
     Вчити дітей приймати участь у розмові з кількома людьми, для підтримання бесіди
    Наші вихователі підбирають ігри і заняття таким чином, щоб відпрацьовувати основні дитячі вміння для сформованості соціальної впевненості старших дошкільників.
    Хочеться також відмітити, що непідготовленій дитині складно адаптуватись до змін. Перехід до школи, безсумнівно, є стресом, адже змінюється звичний життєвий устрій дитини. На фоні захопленості, радості і здивування виникає відчуття тривоги, розгубленості. Тож в цей час допомога батьків дуже необхідна і важлива. Саме тому, на наш погляд, треба багато приділити уваги не лише соціалізації дитини, а і розповісти батькам, як допомогти своїй дитини на цьому етапі.

    ВідповістиВидалити
  21. Добрий день!Ознайомилась з усіма матеріалами дошкільних закладів регіону.Дуже вдячна колегам за різнопланову роботу спільних заходів для вихователів та вчителів початкових класів з проблеми забезпечення спрямованості на наступність освітніх ліній дошкільної та початкової ланок освіти. .Корисним та перевіреним вважаю матеріали маріупольського НМЦ "ДНЗ-школа-батьки".Зацікавили матеріали м.Слов янська та м.Добропілля "Педагогіка емпауерменту".З повагою,вихователь-методист ДНЗ № 140 м.Маріуполь

    ВідповістиВидалити
  22. Колектив ДНЗ №98 м.Маріуполя висловлює щиру подяку колегам за корисний та змістовний матеріал. Наш заклад приділяє значну увагу проблемі готовності майбутніх першокласників до умов шкільного життя, тому наданий Вами матеріал є дуже доречним та актуальним для нашої подальшої роботи, з повагою колектив ДНЗ №98

    ВідповістиВидалити
  23. Колектив ДНЗ№131 вражений досвідом з розробок сучасних форм роботи колег з батьками та дітьми,особливо проектом “Першокласник”.Приємно відчувати,що в нас є однодумці,справжні пошуковці,невтомні педагоги ,які постійно працююють над новими інноваційними методами, формами та засобами задля рішення спільної й важливої проблеми - якісної підготовки дітей до шкільного навчання. З повагою та подякою , педагоги — дошкільники.

    ВідповістиВидалити
  24. Колектив ДНЗ№131 м. Маріуполя вражений досвідом з розробок сучасних форм роботи колег з батьками та дітьми,особливо проектом “Першокласник”.Приємно відчувати,що в нас є однодумці,справжні дослідники,невтомні педагоги ,які постійно працюють над новими інноваційними методами, формами та засобами задля рішення спільної й важливої проблеми - якісної підготовки дітей до шкільного навчання. З повагою та подякою , педагоги — дошкільники .

    ВідповістиВидалити
  25. Шановні колеги! Колектив ДНЗ " Колосок" села Сергіївка щиро вдячний всім вам за можливість поділитись професійним досвідом роботи,особливо з підготовки дитини до школи та патріотичного виховання. Ми знайшли багато корисної інформації та матеріалу, який використаємо в своїй подальшій роботі.

    ВідповістиВидалити
  26. Педагоги ДНЗ №90 Маріуполь24 листопада 2015 р. о 23:22

    Колектив педагогів ДНЗ №90 "Калинка" м.Маріуполя дякує всім педагогам, які поділилися своїм вражаючим досвідом. Матеріал дуже цікавий ,та корисний. Данні розробки стануть в нагоді впровадження нових методик щодо підготовки дітей до навчання в школі. Дякуємо за плідну роботу.

    ВідповістиВидалити
  27. Музичні керівники ДНЗ 35 Дружківка25 листопада 2015 р. о 01:10

    Необхідно відмітити методичну роботу музичного керівника ДНЗ № 8 «Ластівка»
    м. Красноармійськ, яка піднімає одну з найголовніших проблем, що стоїть перед дошкіллям сьогодні – формування логічної готовності дітей до школи через музично-розвивальні ігри.
    Робота цікава тим, що надає приклади використання музично-розвивальних ігор з вокальним і інструментальним супроводом, які активізують увагу і мислення, збагачують емоційний досвід дітей.

    ВідповістиВидалити
  28. Творча група ДНЗ №134 Маріуполь25 листопада 2015 р. о 01:59

    Доброго дня, шановні колеги. Творча група ДНЗ №134 міста Маріуполя дякує за актуальний та корисний матеріал з теми "Сучасні підходи щодо формування готовності дитини до навчання". Особливо зацікавив нас проект "Першокласник" колег зі Слов'янська, який спрямований на підвищення рівня готовності старших дошкільників та їх батьків до початкового навчання.

    ВідповістиВидалити
  29. Творча група педагогів ДНЗ 90 м. Маріуполь25 листопада 2015 р. о 04:33

    Дякуємо за предоставлений матеріал, що демонструє високий рівень теоретичної підготовки, практичних навичок, та насичений інноваційними формами роботи з батьками та дошкільниками. Зацікавив матеріал з м. Дружківка "Інноваційний підхід у роботі з батьками щодо формування мотиваційної готовності дітей старшого дошкільного віку до навчання у школі." Погоджуюсь з авторами статті, що батькам необхідно усвідомлювати, що успішне навчання у школі можливе лише за умовами якщо дитина набула особистісного, інтелектуального та фізичного розвитку, що забезпечить їй психологічну готовність до школи.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Педагогі ДНЗ №61 згодні з думкою колег.У сьгоденні потрібно володіти сучасними підходами щодо формування готовності дитини до навчання, і корисні поради, які надані в роботі, дуже сучасні і стануть корисним матеріалом для опрацювання.

      Видалити
  30. Вих-ль: Акрабай В.М. ДНЗ № 61. Дуже велике дякуєм Мороз В.О. і Упир Т.І. за ціну інформацію яка була надана для читання. Цей матеріал є корисним як для молодих вихователів, так і для вихователів зі стажем, А також було би цікавим обговорити подану інформацію з учителями початкових класів, Я знайшла багато корисної інформації для себе, яку буду використовувати в своїй подальшій роботі, З повагою і подякою педагог-дошкільник

    ВідповістиВидалити
  31. Педагогічний колектив ДНЗ № 151 «Сонечко» висловлює велику подяку Маріупольському науково – методичному центру за роботу з проведення спільних заходів між вихователями та вчителями початкових шкіл педагогічних читань з теми «Сучасні підходи щодо формування готовності дитини до навчання у школі». Запропонований матеріал кожного дитячого садочка нашого регіону дуже корисний та різноманітний. Особливо зацікавив проект «Перші кроки до школи» (ДНЗ № 34 м. Дружківка). Інноваційні форми сприяють формуванню позитивної навчальної мотивації та забезпечують плавне входження дитини в систематичне навчання. В своїй подальшій роботі будемо намагатися використовувати цій досвід.
    З повагою, ДНЗ № 151 «Сонечко» м. Маріуполя, вихователь – методист Аношенкова Н.А.

    ВідповістиВидалити
  32. Щиро дякую усім педагогам за цікавинки досвіду та нові методичні розробки. Особисто я вважаю тему наступності дуже актуальною. Не випадково в наш час необхідність збереження наступності і цілісності освітнього середовища належить до найважливіших пріоритетів розвитку освіти в УкраЇні. За визначенням Д.Б. Ельконіна, дошкільний і молодший шкільний вік - це одна епоха людського розвитку, іменована "дитинством". Вихователь і вчитель початкових класів так само мають багато спільного, тому у них загальне родове ім'я - педагог. Не слід і применшувати і внесок батьків, який докладно розглянут у роботі колег з м. Дружковка. Розвиток дитини повинен носити цілісний характер. Тому свій вплив педагоги, як і інші фахівці, повинні направити не тільки на інтелектуальну, але й на емоційно-вольову та поведінкову сферу дітей. Педагогу важливо навчитися вивчати (досліджувати) динаміку становлення особистості дитини. Обов’язково перейму досвід м.Слов янська та м.Добропілля щодо емпауерменту, зацікавила художньо-творча діяльність коллег з Красноармійська. Вразила лаконічною, широтою та обргунтованістю праця колег з м. Краматорськ. Окрема подяка організаторам педагогічних читань за можливість в сучасному інформаційному океані отримати влучну, стислу найновітнішу інформацію з актуальної проблеми. З повагою вихователь ДНЗ № 61 м. Маріуполя Соломатіна Г.В.

    ВідповістиВидалити
  33. Творча група ДНЗ №125 м.Маріуполь27 листопада 2015 р. о 00:32

    Творча група ДНЗ № 125 м.Маріуполя дуже вдячна колегам за запропонований цікавий, дієвий матеріал. На сьогоднішній день існує безліч різних варіантів підготовки дошкільників до шкільного життя. Адже, це - відповідальний етап не тільки для дитини, а й для вихователів та батьків. Тому кожна стаття - скарб. Ваші рекомендації та поради дуже корисні.
    Особливо зацікавила нас стаття „Реалізація завдань Базового компоненту дошкільної освіти України щодо підготовки дітей 5-6 років до школи через впровадження Педагогіки емпауерменту” педагогів м. Добропілля. Матеріал актуальний, доступний і пізнавальний.
    Обов'язково використаємо в своїй роботі.
    Дякуємо, що ділитеся своїм досвідом з нами! Творчого всім натхнення!

    ВідповістиВидалити
  34. Творча група ДНЗ №157 м.Маріуполь27 листопада 2015 р. о 06:34

    Творча група педагогів дошкільного закладу№157 м. Маріуполя ознайомилася з представленими матеріалами і вважає їх актуальними та корисними. Забезпечення наступності між дошкіллям та початковою школою – спільне завдання вихователів, вчителів. батьків, яке вони мають здійснювати у тісному тандемі, з єдиними вимогами, враховуючи вплив один на одного. Представлені матеріали розкрили різноманітні підходи в роботі вихователів, практичних психологів, логопедів, учителів, методистів міських та районних центрів. Нашу увагу привернули практичні аспекти роботи: «Школа майбутніх першокласників (ЗОШ №6, м. Красноармійськ); проведення розвивальних занять (ДНЗ№49, м. Артемівськ); дидактичні пізнавальні ігри-заняття (ДНЗ№1 м. Красний Лиман); організація та проведення «днів відкритих дверей» (м. Маріуполь); форми взаємодії в роботі управлінського складу, дошкільних закладів та шкіл (м. Маріуполь) та суб’єктів округу (ДНЗ№4 м. Костянтинівка); форми роботи з батьками (ДНЗ№51 м. Красноармійськ та ДНЗ№43 м. Слов’янськ). Цікавими для нас стали підхід до пояснення складової шкільної зрілості дошкільнят (ДНЗ №51 м. Краматорськ) та впровадження Педагогіки емпауерменту (м. Добропілля). Дякуємо всім учасникам ,та бажаємо всім професійних успіхів та плідної взаємодії!

    ВідповістиВидалити
  35. Колектив Райгородоцького ДНЗ "Ялинка" висловлює велику подяку та бажає успіхів у педагогічній праці всім,хто надав свої матеріали та методичні розробки.
    Особливо зацікавили роботи вихователя-методиста Демченко О.В. (м.Дружковка, ДНЗ №34) за поданий матеріал "Сучасні педагогічні технології з підготовки дітей до школи" ("Проект перші кроки до школи"), а також практичного психолога Худих Л.П. (м.Дружковка, ДНЗ №4) за матеріал "Формування соціальної впевненості у старших дошкільників як умова успішної адаптації до школи". Плануємо у своїй практиці застосовувати ці новітні освітні технології у нашому ДНЗ для покращення якісної підготовки дітей до школи.

    ВідповістиВидалити
  36. Дякуємо всім педагогам області за надану змістовну і сучасну інформацію щодо успішного впровадження новітніх, особистісно – зорієнтованих педагогічних технологій у підготовці дитини до школи. Підтримуємо пропозицію колег про випуск методичної збірки з матеріалами, які можливо доповнити практичними наробками з досвіду роботи педагогів області. Бажаємо творчого натхнення, наснаги в педагогічних пошуках. З повагою педколектив ДНЗ № 1 «Червона Шапочка» м. Дзержинськ

    ВідповістиВидалити
  37. Добрий день!Нажаль, тільки зараз ознайомилась з усіма матеріалами дошкільних закладів регіону педагогічних читань з теми «Сучасні підходи щодо формування готовності дитини до навчання у школі». Особливо зацікавила робота ДНЗ №3 м.Дружківка «Педагогічна допомога батькам», яка є плагіатом і автором цієї роботи є інша людина, а саме – вихователь ДНЗ №3 м. Дружківка Мохно Ірина Валеріївна.

    ВідповістиВидалити