З метою
пошуку, підтримки, розвитку інтелектуального потенціалу обдарованої молоді 14
лютого 2015 року, на базі Донбаської машинобудівної академії, відбувся ІІI
(обласний) етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з фізики.
Урочиста
церемонія відкриття учнівської олімпіади з фізики відбулася 14 лютого 2015 року
в стінах Донбаської державної машинобудівної академії. Учасників привітали представники академії - Сергій Ковалевський - завідувач кафедрою ТМ ДДМА,
доктор технічних наук, професор, Ігор Сташкевич – старший викладач кафедри
інтелектуальних систем прийняття рішень Донбаської державної машинобудівної
академії, заступник відповідального секретаря приймальної комісії ДДМА, кандидат технічних наук; Світлана
Петренко – відповідальний секретар, методист з фізики міського методичного
кабінету управління освіти Краматорської міської ради, Ірина Новікова –
завідувач відділу природничих дисциплін обласного інституту післядипломної
педагогічної освіти.
Методисти
та науковці побажали всім учасникам
натхнення, успіхів та обов’язково перемоги.
Олімпіада
пройшла в робочій, спокійній атмосфері. Для проведення олімпіади були створені
необхідні умови, про що свідчать анкети учнів:
«Олімпіада була дуже цікавою. Найбільше сподобалося
практичне завдання. Спасибі організаторам і асистентам»;
«Умови для олімпіади хороші, навіть дуже гарні. Приміщення тепле, світле, на хорошій дошці
відмінно видно літери. Завдання різни: як середньої складності так і складні, але всі завдання можна
розв’язати»;
«Все дуже добре! Трохи не вистачило часу, але завдання цікаві.
Було дуже смачно і тепло»;
«Олімпіада дуже
сподобалася. Організована добре, персонал добрий і чуйний. Завдання цікаві, але
2 і 5 не зовсім зрозумілі. Хотілося б кращого пояснення і більше інформації»;
«Завдання були гідними, в міру складними. Задача з лінзами була шокуюча (таких задач ще не
бачив!)»;
З результатами олімпіади, текстами задач та їх рішеннями можна ознайомитися
на сайті: http://kramuo.dn.ua, http://ippo.dn.ua/.
За інформацією обласного
інституту післядипломної педагогічної освіти
Немає коментарів:
Дописати коментар