20 січня 2015 відбулися конкурсні змагання заключного
етапу ІІ туру ХХ Всеукраїнського конкурсу "Учитель року - 2015", де за
звання найкращого учителя у номінації «Хімія» боролися 6 претендентів.
Конкурсанти проходили тестування з фахової майстерності та проводили майстер-клас, який передбачав обмін досвідом навчання і виховання учнів на уроках хімії. Центральною ідеєю майстер-класу стала демонстрація оригінальних методів освоєння певного
змісту за активної ролі всіх учасників заняття. Дії конкурсантів базувалися на практичному показі й демонстрації творчого вирішення певного пізнавального
та проблемного педагогічного завдання:
Сивочуб С.В., учитель хімії Краматорської ЗОШ І-ІІІ ст. № 8: «Розвиток творчих здібностей учнів та формування
ціннісного ставлення до себе і природи на уроках хімії»;
Богданова Ю.В., учитель хімії Красноармійської ЗОШ № 9: «Формування навичок групової роботи на уроках хімії»;
Давидова О.Л., учитель хімії Костянтинівської ЗОШ І-ІІІ ст.: «Вітагенне навчання як шлях формування відносин
співробітництва між вчителем і учнем»;
Цимбаленко
О.М., учитель хімії Білозерської ЗОШ І-ІІІ ст. № 18: «Компетентнісно-орієнтовані технології при
вивченні хімії»;
Онишко
О.О., учитель хімії Артемівської ЗОШ № 10: «Проблемне навчання як технологія формування
здоровʼязбережувальної компетентності учнів».
Під час проведення майстер-класів учителі залучали колег-учасників у процес, використовували цікаві завдання та проблемні питання. Усі завдання вчителя та його дії дозволяли
демонструвати нові можливості педагогіки розвитку і свободи, що показує способи
подолання консерватизму і рутини під час вивчення такого складного та
захоплюючого предмету «Хімія».
Зацікавленість
та активність учасників під час проведення майстер-класів свідчить про
те, що учителю необхідно постійно вчитись, учитись один в одного. І кращим
збудником для цього став взаємообмін професійним досвідом, який і відбувся на
другий день проведення ІІ (обласного) туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель
року – 2015».
Немає коментарів:
Дописати коментар