вівторок, 20 січня 2015 р.

20 січня 2015 відбулися конкурсні змагання заключного етапу ІІ туру ХХ Всеукраїнського конкурсу "Учитель року - 2015" у номінації «Хімія»

20 січня 2015 відбулися конкурсні змагання заключного етапу ІІ туру ХХ Всеукраїнського конкурсу "Учитель року - 2015", де за звання найкращого учителя у номінації «Хімія» боролися 6 претендентів. Конкурсанти проходили тестування з фахової майстерності та проводили майстер-клас, який передбачав обмін досвідом навчання і виховання учнів на уроках хімії. Центральною ідеєю майстер-класу стала демонстрація оригінальних методів освоєння певного змісту за активної ролі всіх учасників заняття. Дії конкурсантів базувалися на практичному показі й демонстрації творчого вирішення певного пізнавального та проблемного педагогічного завдання:
Чепурна Т.В., учитель хімії Райгородоцької ЗОШ І-ІІІ ст.: «Формування і розвиток у дитини позитивної мотивації до навчальної діяльності, вміння знаходити інформацію з різних джерел та активної життєвої позиції»;
Сивочуб С.В., учитель хімії Краматорської ЗОШ І-ІІІ ст. № 8: «Розвиток творчих здібностей учнів та формування ціннісного ставлення до себе і природи на уроках хімії»;
Богданова Ю.В., учитель хімії Красноармійської ЗОШ № 9: «Формування навичок групової роботи на уроках хімії»;
Давидова О.Л., учитель хімії Костянтинівської ЗОШ І-ІІІ ст.: «Вітагенне навчання як шлях формування відносин співробітництва між вчителем і учнем»;
Цимбаленко О.М., учитель хімії Білозерської ЗОШ І-ІІІ ст. № 18: «Компетентнісно-орієнтовані технології при вивченні хімії»;
Онишко О.О., учитель хімії Артемівської ЗОШ № 10: «Проблемне навчання як технологія формування здоровʼязбережувальної компетентності учнів».


Під час проведення майстер-класів учителі залучали колег-учасників у процес, використовували цікаві завдання та проблемні питання. Усі завдання вчителя та його дії дозволяли демонструвати нові можливості педагогіки розвитку і свободи, що показує способи подолання консерватизму і рутини під час вивчення такого складного та захоплюючого предмету «Хімія».




Зацікавленість та активність учасників під час проведення майстер-класів свідчить про те, що учителю необхідно постійно вчитись, учитись один в одного. І кращим збудником для цього став взаємообмін професійним досвідом, який і відбувся на другий день проведення ІІ (обласного) туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2015».


Немає коментарів:

Дописати коментар