середа, 21 січня 2015 р.

Пройшов другий конкурсний день в рамках ІІ туру ХХ Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2015»

21 січня 2015 року тривав третій день ІІ (обласного) туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2015». Конкурсанти виконували творче завдання з розробки і презентації освітніх проектів за заданими темами.

Так, учасниками номінації «Українська мова і література» розкривалася тема «Формування загальнолюдських цінностей особистості в умовах полікультурного суспільства засобами української мови та літератури». Конкурсанти продемонстрували можливість  досягнення дидактичної мети через детальне розв’язання проблеми, що завершилося цілком реальним практичним результатом, оформленим відповідним способом.


Номінацією «Образотворче мистецтво» передбачалось розкриття теми  «Корінням в етнос, гіллям – у світову цивілізацію». Кожна учасниця представила своє бачення реалізації запропонованої теми в наступних напрямках: «Шлях України: від Трипілля до майбутнього» (Савченко О.В., м. Краматорськ); «Українські художники: від минулого – до сучасності» (Барвінченко О.В., м. Костянтинівка); «Трипілля – колиска України» (Тимофеєва І.П., Костянтинівський район); «Декоративно-ужиткове мистецтво як ментальна риса українського народу» (Солов’ян В.О., м. Добропілля); «Ідея єдності українського народу в вихованні національної свідомості школярів» (Сиротенко С.М., м. Красний Лиман).
Номінація «Правознавство» дала можливість учасникам розкрити теми «Педагогічна та правова підтримка волонтерської діяльності школярів. Запобігання насиллю у родині». Освітні проекти були спрямовані на вирішення актуальних проблем сучасного суспільства: запобігання насилля в сім’ї (Кострікова С.Л.; Кравченко О.О.; Демченко І.Г.; Соколенко Ю.В.; Рукавіцина О.Ю.), поширення волонтерського руху (Чупіка С.М.; Михальова С.В.; Сущенко А.І.). По завершенню презентацій освітніх проектів конкурсанти відвідали етнографічний музей Слов'янської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 11 Слов'янської міської ради Донецької області (директор школи Аверіна Л.Л.).
У проектах учасників номінації «Хімія» за темою «Усвідомлення значення природничо-наукових знань у житті людини засобами ужиткової хімії» було висвітлено сутність освітніх технологій, їх відповідність сучасним вимогам та інноваційні підходи в навчанні хімії. Представлені на розсуд журі проекти продемонстрували фахову майстерність кожного конкурсанта, вміння поєднувати теорію та практику, здатність вирішувати певну проблему під час самостійних дій з обов’язковою презентацією результатів, достатній рівень ініціативи, самостійності, уміння планувати свою діяльність та здатність враховувати інтереси суб’єктів навчання.
Демонструючи свої проекти, учасники всіх номінацій мали змогу не лише продемонструвати свою творчість, а й перейняти досвід колег, отримати фахові рекомендації щодо удосконалення своїх освітніх ідей. Презентовані проекти відзначалися самобутніми творчими підходами, актуальністю поставлених проблемних завдань та соціально-педагогічною значущістю.








Немає коментарів:

Дописати коментар